Συχνές Ερωτήσεις

Υπάρχουν τρεις τρόποι για να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας:

  1. Μέσα από την ιστοσελίδα μας, επιλέγετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, επιλέγετε προσθήκη στο καλάθι και αφού έχετε ολοκληρώσει την επιλογή των προϊόντων που θέλετε να παραγγείλετε, επιλέγετε “Ολοκλήρωση της παραγγελίας” και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση 128 bit με πιστοποίηση ασφαλείας όπου θα συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία για την αποστολή και πληρωμή της παραγγελίας σας.
  2. Τηλεφωνικά: Στο τηλέφωνο 28210 54166 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του καταστήματός μας
  3. Μέσω e-mail στο info@chaniapack.gr αναφέροντας τα πλήρη στοιχεία τιμολόγησης και αποστολής της παραγγελίας, καθώς και τους κωδικούς προϊόντων που επιθυμείτε

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Να καταχωρίσετε προσεκτικά τα στοιχεία σας, τον τρόπο πληρωμής και αποστολής, όπως επίσης και το παραστατικό που επιθυμείτε (τιμολόγιο ή απόδειξη).

Τo κατάστημα μας διατηρεί το δικαίωμα επιλογής του μέσου αποστολής της παραγγελίας,ανάλογα τον όγκο και την περιοχή που θα γίνει η παράδοση (δικό μας μεταφορικό μέσο, πρακτορείο μεταφορών ή courrier). Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί τρόπο ή μέσο αποστολής, άλλο από αυτόν που χρησιμοποιεί η εταιρία μας, ευθύνεται εξ ολοκλήρου για την χρέωση των εξόδων αποστολής καθώς επίσης και για τυχόν φθορές ή και απώλεια του προϊόντος.

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την ηλεκτρονική σας παραγγελία σας πληρώνοντας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω αντικαταβολής.

Δείτε περισσότερα στους Τρόπους Αποστολής & Πληρωμής.

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το σύνδεσμο «Πορεία παραγγελίας». Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της.

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας τηλεφωνικά στο 28210 54166 ή μέσω email στο info@chaniapack.gr, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας.

Στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραδόθηκαν δεν είναι ακριβώς αυτά που αναγραφόταν στην παραγγελία ή σε περίπτωση που έχουν κάποιο ελάττωμα, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει εντός 24 ωρών από την παραλαβή και διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από την εταιρία μας εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Επιστροφών.

Τα στοιχεία του λογαριασμού σας εισάγονται κατά την εγγραφή σας στο site, είτε από τον σύνδεσμο Σύνδεση/Εγγραφή πάνω δεξιά στην οθόνη, είτε στο Ταμείο εάν κάνετε αγορά πρώτη φορά σαν νέος πελάτης. Εάν θελήσετε αργότερα να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας, μπορείτε μέσα από το link Ο Λογαριασμός μου και έπειτα στην επιλογή Διευθύνσεις να αλλάξετε όλα σας τα στοιχεία.

Δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο Χάσατε τον κωδικό σας; που βρίσκεται μέσα στην επιλογή Ο Λογαριασμός μου. Άμεσα θα λάβετε στο mail με πληροφορίες αλλαγής του κωδικού σας.

Σε κάθε περίπτωση, αν ξεχάσατε τον κωδικό σας δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες παραγγελίες σας στο και το σύστημά μας θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στον τιμοκατάλογο χονδρικής μας και να κάνετε τις αγορές σας ως συνεργάτης, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στην ιστοσελίδας μας, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία της επιχείρησής σας.

Στη συνέχεια θα επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 28210 54166 και ζητήστε να μιλήσετε με τον πωλητή που καλύπτει την περιοχή σας. Ο πωλητής θα καταγράψει τις ανάγκες σας και θα σας παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη πρόταση για τη κάλυψη των αναγκών της επιχείρησης σας, θα προετοιμάσει τους προσωπικούς σας όρους συνεργασίας και θα σας δοθεί πρόσβαση στην ιστοσελίδα ως πελάτης χονδρικής.